kembali ke DASHBOARD anda

wer

Ahad, 7 Julai 2013

OH GREAT IDEA !!

   Hey guys! Assalamualaikum :) sihat? Eeeeeeee rindu nak buat performance atas stage! Hahaha ni dah kenapa Myra? meroyan?! Hahaha benda betul la.. Dinner last sem tak buat performance pun sbb Myra rasa macam tak yakin aku nak perform depan mereka maigadddd! Ada yang bertanya malam before dinner tu, tapi entah ape yang aku fikir sampai aku boleh cakap budak tu giler >_< hahaha maaf la.. InsyaAllah if I'm not leaving I want to make a performance for the next semester :) Yeay! Hahaha! I hope there no one read this! Hahaha semoga takde sesapa pun yang bertanya nnty :D errrrrrr -_- "INI SEMUA POYO!"

 

   Kali ni aku ade la cakap kat sorang kawan ni.. Masa kat matrik dulu I just use minus one only, I don't have guitarist and I never know how to play the guitar! I mean I don't know how to play the code. Dan ape yang berlaku? Boleh diya gelak kan Myra sebab cakap macam tu -_-# sigh.

      "Ramai lagi doe yang tak pandai main, kalau nak kata tak kenal tu memang bohong la kalau tak kenal gitar kan.. Alah kau boleh belajar lah benda alah tu, lepas ni tak payah kau nak susahkan diri fikir sape kau akan pick untuk teman kau atas stage sana.. Kau boleh naik sorang2 pe atas stage tu macam dulu.. Lain lah kalau kau nak berduet hakhakhak! :O Opss~" 

   That the great idea sayang! but nak panggil sapa pulak ajar Myra benda coding2 tu?

      "Sorry babe aku pun tak pandai.. Hakhakhak! Kau boleh bukak youtube, kau boleh google semua benda tu.. Nak buku? Jom cari kat kedai! Sekarang senang lahhh.." 

   Amboi3! Aku mesti berguru jugak.. Tapi tak mau lah yang berbayar x_x hahahaha.. Sapa sudi nak ajar Myra? Kahkahkah :P kita berkawan kan? >:) heeeeeeee.. So idea ni sangat bernas tapi hermmm sapa nak mengajar nye? Gitar boleh rembat adik aku punye :P heeeee "Syazwan! Sila baca ini! Aku NAK REMBAT KAU PUNYA GITAR taw!" "Syahirah! Kau nak gune ke? Mintak abah yang lain ea? hihihi" Oh tak semudah tu aku nak dapat gitar budak tu huhuhu >.<

this is Syahirah Suhailee. Look at her! She can play but I don't -_-"

  Oh well "Practice make perfect" :) jyeah! Sedang bermain-main dalam kotak fikiran.. Cuti-2 n masa lapang boleh la nak main, nanty da masuk study balik memang susah la nak belajarnye :| So nanty aku mintak adik aku sendiri ajar kakak diya ni.. Diya mesti melapangkan masa untuk kakaknye yang sorang ni hahahaha :D *gelak jahat* Diya pun tengah cuti sekarang kan? :P heeeeee Syahirah pun kena menyibukkan diri dengan buku2 sebab this year kau SPM so selamat lah ye dengan buku2 kau tu.. Huuuuu macam kejam sangat la wish ni huhuhu -_-" Kakak ape lah Myra ni :-/ 

  Sampai sini aje lah ye.. Aku ingat nak la bagi korang dengar rakaman2 suara kawan Myra main gitar :) tapi segan lah n sebenarnya aku takut diya marah huuuuuu ^_^ So terpaksalah batalkan niat tu >_< Hermm ok ah. Doakan lah ye agar Myra punya impian nak buat performance tu menjadi :D heeeee n harap jugak dapat main gitar dengan baik InsyaAllah :) Sayang korang. Bubbye! ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan